Servicegarantier (instr)
Information om servicegaranti på din sida
Gör så här:
- Kopiera layouten "Servicegaranti - layout" (i redigeringsläget) och placera den på din sida, precis ovanför Kontakt.
- Ändra den specifika texten om din verksamhets servicegaranti. Låt sista meningen vara med i din text, "Det är en av våra servicegarantier".
- Informationen i plusboxen ska inte ändras, den ska se likadan ut på alla sidor som använder servicegarantin.
Här ser du vilka vilka sidor som har servicegaranti
Fixartjänst inom en vecka
Du som är 70 år eller äldre ska erbjudas fixartjänst inom en vecka från att du kontaktat oss. Det är en av våra servicegarantier.
Anser du att vi inte uppfyller garantin ska du så snart som möjligt höra av dig till kommunens kontaktcenter på e-post kommun@harryda.se eller telefon 031‑724 61 00. Ansvarig chef kommer sedan att kontakta dig för uppföljning och dialog kring hur vi kan lösa den uppkomna situationen. Dina synpunkter utgör en viktig del i vårt förbättringsarbete.
Servicegarantierna ska förtydliga kommunens konkreta ambitioner inom olika områden. Om kommunen inte uppfyller en garanti i ett enskilt fall innebär det inte att kommunen medger att vi har gjort fel i juridisk mening.
Härryda kommuns servicegarantier
Susan Carlsson, webbansvarig
Jenny Lööf, kommunikatör SHB
Pia Svensson, kommunikatör SOC
Jonas Termén, kommunikatör UKF och Hulebäck
Jonas Ligården Neijmer, kommunikatör UKF + Sveriges bästa skola
Beata Landelius, kommunikatör utvecklingfunktionen och TOF